vrijdag 14 september 2012

Dag 38 van Bulandsharh naar Agra 220 km


Vandaag  staat een korte rit naar Agra  op het programma, kort maar wel beroerde wegen vol kuilen en gaten. Mijn voorvork kering is lek en de motor trekt dan bij het remmen naar links. Balen want ik kan hier niets aan doen. Dit is de drukste provincie en het is soms of er alleen maar kamikaze piloten op de weg zitten, defensief rijden dus. Hoe dichter we bij Agra komen hoe drukker het wordt,  bij Aligahr wordt ik zowat gek, wat een geduw in het verkeer, je moet een spoor over en van beide zijden kom je met 3 banen aan, en dan 1 baan, wat een gekkenhuis. We staan vast in een file van karren, auto's en brommers. Het is stoffig en erg warm en we duwen ons door het verkeer. Na een half uur hebben we eindelijk  weer vrijbaan  en kunnen verder. Jan heeft beeld op zijn navigatie en loodst ons naar Agra. Ondertussen zijn we in alle drukte wel Erwin kwijt geraakt, we wachten even maar dat heeft geen zin we zijn hem echt kwijt. We rijden maar verder  maar komen hem na 40 km weer tegen als we wat drinken bij een lokale tent langs de weg. Tegen 3 uur rijden we Agra binnen, de navigatie stuurt ons dwars door de kleine straatjes, in deze hitte haast niet te doen. Het pad is net motor breedte en duurt 2 km. Maar goed we komen aan bij het hotel met zwembad. In het hotel neem ik een massage voor mijn schouders, daarna op het dakterras lekker diner met whisky na.

Hotel Agra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten